Messyness Weenies In The Wild
S2, A3: I ett rykande färskt Messyness lär sig Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon och Teddy Ray att inte tjafsa med ett krossat hjärta i 'Ex som hämnas', röker rejäla fetingar med 'Gamla marijuanarökare' och letar 'Snorrar i det vilda'.