Mixed-ish Weird Science
S1, A8: Rainbows passion för naturvetenskap börjar dala när hennes omgivning övertygar henne om att vetenskap inte är coolt. Harrison försöker utforma ett vittnesmål från Denise. Santamonica försöker stjäla uppmärksamheten när Johan skadas i en olycka.