Fantasy Island Welcome to the Snow Globe: Part 2
S1, A10: En affärskvinnas fantasi om en perfekt jul sätter Roarke på prov på oväntade sätt. Mr Jones möter sitt förflutna. En ny Secret Santa-tradition får Ruby och Javier att se framåt. Del 2.