S3, A8: En ung man som tvingats ta på sig sin faders roll för sina unga syskon står inför ett val som potentiellt kan rädda hans liv eller bryta upp hans familj, och Tritter har lagt allvarligt tryck på Wilson att erkänna att han vet sanningen om Houses användning av smärtstillande.