Sex and the City What Goes Around Comes Around
S3, A17: Finns det relationskarma? När Carries blir rånad börjar hon undra om det är något fel på hennes kosmiska balans. Charlotte föreslår en separation på prov från Trey när hon avslöjas med trädgårdsmästaren.