Mystery At Blind Frog Ranch What Lies Beneath
S1, A1: Duane Ollinger tror att det finns en förmögenhet i guld begravd under hans egendom i Utah. Han tänker inte att ge upp förrän han hittar skatten, oavsett kostnad.