Mystery At Blind Frog Ranch
Duane använder markradar för att skanna jorden, vilket leder till ett mystiskt fynd. Inkräktare gör att Charlie bestämmer sig för att öka säkerheten på ranchen.
När vintern närmar sig och grävsäsongen är nära slutet tar Duane sista chansen att komma in i den underjordiska grottan och avslöjar ett helt nytt mysterium om marken.