Expedition X
Mothman Phenomenon
Jessica Chobot och Phil Torres undersöker legenden om den mytologiska varelsen Malmannen. De letar efter ledtrådar i en igenbommad bunker och vid en hemlig flygbas.
Phil Torres och Jessica Chobot ger sig ut på ett uppdrag för att ta reda på vad som händer på Island of the Dolls - en farlig plats som lokalbefolkningen länge undvikit.
Jessica Chobot och Phil Torres undersöker ett märkligt fenomen som hemsökt Mammutgrottan i flera generationer. Vilka upptäckter kommer de att göra?
Phil Torres och Jessica Chobot följer märkliga ljussken som leder till en aktiv vulkan i Washington. Teamet söker efter svar på det oförklarliga.