Agents of S.H.I.E.L.D. What They Become
S2, A10: Coulsons och Whitehalls styrkor möts i en explosiv konfrontation som på ett dramatiskt sätt påverkar allas öden. Under tiden avslöjar Skye chockerande hemligheter om sitt förflutna.