Top Chef Whatever Floats Your Boat
S16, A8: Kentucky har mer kustlinje än Florida, vilket gör det till en idealisk plats för husbåtar. I denna utmaning delas kockarna upp i två lag och får i uppgift att ordna en fest i Lake Cumberland.