The Walking Dead What's Been Lost
S11, A20: Daryl och Carol undersöker var deras vänner befinner sig efter att Pamela tagit dem från Commonwealth. Tyvärr är deras enda ledtråd Hornsby. Samtidigt ber Pamela Yumiko att åtala Eugene å Commonwealths vägnar.