Mixed-ish When Doves Cry
S1, A11: Påverkade av Challenger-tragedin hanterar Rainbow och hennes familj sin sorg på olika sätt. Denise inser att livet är för kort och lovar att rätta till alla fel som hon har gjort i sitt liv.