And Just Like That... When in Rome…
S1, A3: Carrie blir varse en överraskande händelseutveckling gällande Bigs ex. Charlotte oroar sig för hur hon ska handskas med en dotters avslöjande. Miranda grubblar över sitt äktenskaps tillstånd.