Rizzoli & Isles When the Gun Goes Bang, Bang, Bang
S1, A10: I säsongsfinalen, slåss Jane, Maura och Frankie den yngre för sina liv på hemmaplan. CHAZZ PALMINTERI och ERIK PALLADINO (ER) gästspelar.