S4, A2: Efter mordet på en fängslad Dixie-maffiaman söker Raylan (Timothy Olyphant) efter en rymling som har varit på fri fot länge. Rymlingens körkort fanns i en diplomatkurirs väska som hittades gömd i Arlos hus. Boyd (Walton Goggins) misstänker att både en gammal ärkefiende och en ny predikant underminerar hans knarkhandel.