Who Done Did It?
S4, A16: När Arianna är oförskämd mot Donna, försvarar Cleveland henne genom att ägga Ariannas hus. Men när Cleveland börjar att söka hämnd på alla i Stoolbend, går saker och ting överstyr när han anklagas för ett mord som han inte har begått. Freight Train, Rallo och Junior börjar att samarbeta för att rentvå Cleveland.