Agents of S.H.I.E.L.D. Who You Really Are
S2, A12: Coulson och hans team hjälper den förvirrade Lady Sif, som har tappat minnet efter att ha slagits mot en mystisk krigare vars uppdrag skickar chockvågor genom S.H.I.E.L.D.