Power Whoever He Is
S1, A2: Ghost och Tommy svarar på attacken mot knarkverksamheten. Ghosts fru klagar över hans nya karriär och Ghost återupptar sitt förhållande med Angela, en åklagare som är ute efter Ghosts leverantör.