Who's a Scaredy Cat?
S2, A4: När Honey försöker bota Diablos rädsla för källarmonster sätter hon hela gruppen i fara. Chico och The Gray One följer Kevin på ett flygplan för att gå till botten med varför Kevin alltid överger Chico.