HouseBroken
Honey bjuder in en tvättbjörn till gruppen, men hans vilda natur orsakar kaos. Samtidigt bestämmer sig Tabitha för att utnyttja sin djuriska natur.
Honey och Chief åker på semester, men i stället för att tillbringa kvalitetstid med Chief blir Honey besatt av ett "perfekt par".
Den 4 juli blir Honey besatt av en episk frisbees-tävling med en ny bästa vän, samtidigt som Chief försvinner. Elsa får en förtroendekris när hon upptäcker att hennes väst är falsk.
Honey går med på att vara vigselförrättare för Shel och Lindsay, som en del av en större plan för att manipulera Shel till att avbryta bröllopet. Samtidigt får vi träffa Elsas alter ego.