NYPD Blue Who's Your Daddy?
S11, A22: Sipowicz tittar närmare på ett mordfall som involverar offrets make och före detta make. En gammal tjallare lämnar information till Ronson om en illegal vapenförsändelse. Jones börjar bråka med Craig efter att han frikänts från mordåtalet. Sipowicz blir stolt far till en liten pojke.