S1, A4: Pedro blir irriterad på Licos konstanta misslyckanden under inbrotten. 1995, vid 14 års ålder, började Pedro och Lico ta kokain. De började med inbrott för att få mer pengar till droger. 1970 pressas en ung Victor till att prova kokain för första gången. Han ifrågasätter sitt agerande som agent och överväger att lämna uppdraget för gott.