Army Wives Winds of War
S6, A1: Roxy har svårt att vänja sig vid tanken på att flytta från basen. Joan ser till så att Fort Marshall är redo att möta orkanen. Frank och Denise firar Mollys födelsedag ovetandes om att orkanen kan komma att ändra allas planer.