Prison Break Wine-Dark Sea
S5, A7: Sara oroar sig för sin familjs säkerhet när hon får reda på den verkliga anledningen till att Michael fejkade sin egen död. Under tiden fortsätter Michael och Lincoln att försöka hitta en väg hem med hjälp av Sucre och Poseidons sanna identitet avslöjas.