S1, A9: Davis kokar ihop ett botemedel mot efter-Mardi-Gras-deppigheten. Annie tar ett beslut som Sonny tar personligt. Janettes kockuppdrag skjuts upp, och Antoine blir LaDonnas oväntade välgörare.