Wreck and a Half
S6, A2: Efter att ha arbetat åtskilda i flera år måste Bill Wright och hans son nu bli ett sammansvetsat team. Ett stadsbaserat team beger sig norrut för att bekämpa en demolerad traktortrailer i brant terräng.