The Marvelous Mrs. Maisel Ya Shivu v Bolshom Dome Na Kholme
S1, A2: Midge liv är upp-och-ner efter att Joel lämnat henne. Midge och Joels föräldrar gör allt för att hålla ihop familjen. Susie övertalar Midge att återvända till scenen och hitta sin egen röst.