Fresh Off The Boat Year of the Rat
S2, A11: Familjen Huang förbereder sig för att fira det kinesiska nyåret med sin familj i Washington, DC. Men en förväxling kring deras flygbiljetter tvingar dem att tillbringa semestern i Orlando. När de letar efter andra asiater att fira med, snubblar de på en helt annan tolkning av det kinesiska nyårsfirandet.