Yearly Departed
S1, A1: Hej då, skönt att slippa dig, år 2020. I denna roliga, absurda, livsbejakande komedispecial tar sju frispråkiga kvinnliga komiker farväl av året som aldrig verkade ta slut. Värd är Phoebe Robinson (2 Dope Queens), och en grupp med några av världens roligaste kvinnor tar farväl av 2020 års största konceptuella dödsoffer, från Cops på tv till Tillfälligt Sex, och ger året ett rungande avsked.