Yearly Departed
Du är inbjuden till årets dråpligaste fest. Den banbrytande komedispecialen återvänder med fler av världens roligaste kvinnor som tar ett högljutt farväl av 2021. Värdinna är Yvonne Orji (Insecure), och programmet innehåller ett särskilt uppträdande av Grammy-vinnande popstjärnan Alessia Cara. Yearly Departed driver med och skålar för allt vi lämnar bakom oss, från Hot Vaxx Summer till Zoom.
Hej då, skönt att slippa dig, år 2020. I denna roliga, absurda, livsbejakande komedispecial tar sju frispråkiga kvinnliga komiker farväl av året som aldrig verkade ta slut. Värd är Phoebe Robinson (2 Dope Queens), och en grupp med några av världens roligaste kvinnor tar farväl av 2020 års största konceptuella dödsoffer, från Cops på tv till Tillfälligt Sex, och ger året ett rungande avsked.