Yes And Nose
S1, A2: Barnen använder sina näsor för att lukta sig till var Tony har gömt några muffins har han bakat till dem. De låtsas vara olika djur med olika typer av nosar och gör näsdockor av pappersmuggar som de använder för att spela upp sin egen version av "Pinocchio". Pinocchio, vars näsa växer när ljuger, möter några djur och har en nästävling med dem. Han lär sig att vara nöjd med näsan han har och alla fantastiska saker den kan göra.