Yo, Adrian
S10, A21: En timid och försiktig kvinna hittas ihjälslagen på golvet i sin lägenhet. Hennes svåger är väldigt upprörd, men inte för att hon är död, utan för att han betalde henne för att använda hennes lägenhet för utomäktenskapliga affärer.