Sabrina tonårshäxan You Bet Your Family
S3, A7: Libby lockar iväg Harvey från Sabrina med hjälp av hennes nya och häftiga cabriolet. Sabrina och hennes fastrar Hilda och Zelda blir tjänare på grund av ett kontrakt.