Mixed-ish You Got It All
S1, A23: Både Alicia och Paul får erbjudande om att arbeta på Jesse Jacksons presidentkampanj, men Alicias advokatbyrå ger henne ett lockande erbjudande att stanna. Rainbow kämpar med att besvara hur hon ska definiera sin etniska identitet när hon fyller i en blankett.