You Gotta Get Down To Get Up
S2 A11: Memphis, 1996: WWF skickar Dwayne till Memphis för att utveckla sina brottarkunskaper. När en booker mobbar Downtown Bruno bestämmer sig Dwayne för att slå tillbaka.