S1, A4: Gloria är värd på en insamlingsgala för att presentera Rodrigo. Hailey skickas för att hämta honom och Thomas kliver in för att uppträda. När Rodrigo anländer och gör publiken hänförd kan inte Thomas behärska sig längre. Men den nya maestron är inte glad – han förföljs av ett meddelande om att någon viktig ska komma.