Boy Meets World You Light Up My Union
S7, A5: Cory och Shawn är alltid i Rachels lägenhet, vilket orsakar missämja mellan tjejerna. Mr Feeny ordnar jobb åt Eric och Jack på studentkåren för att förbereda dem för arbetslivet efter college.