You Never Know
S3, A2: Rico och David är oense angående att göra affärer med en död telefonförsäljares familj. David och Keith får prova på familjelivet när de blir bjudna på middag hos Nate och Lisa, och Ruth träffar en ny vän, Bettina, när hon hälsar på sin syster Sarah.