NYPD Blue You're Buggin' Me
S12, A5: Sipowicz försöker får hem en full Clark från en bar. Utanför baren blir de beskjutna och Sipowicz träffas i axeln. Sipowicz upptäcker identiteten på den som har trakasserat honom.