Building Off The Grid Yurts So Good
S1, A4: Chris och Catelyn Williams bygger en modern jurta på 65 kvadratmeter i Montana med moderna bekvämligheter och utsikt över bergen. De kommer att ha solkraft, kök och varmvatten.