Zeppo Marks Brothers
S1, A18: När ett viktigt vittne hittas död leder Sipowicz och Kellys utredning till två bröder som också tänkt döda Kellys före detta fru, Laura. Sipowicz tvingas patrullera i en polisuniform som är alldeles för liten.