Cruel Intentions Zeta
S1, A6: Det är Luciens födelsedag. Lucien försöker få Annie i säng. CeCe försöker förföra professor Chadwick. Scott får ett utbrott mot Blaise och alla andra. Carolines stora fest går snett.