Malcolm in the Middle Zoo
S4, A1: Under en dag på zoo blir Hal svartsjuk på en av Lois gamla pojkvänner, Dewey och Malcolm ramlar ner i tigergropen, och Reese stångas med en get. Alltmedan Francis tar ett jobb på en ranch.