13th Friday
En kvinna hittar en illavarslande anordning som öppnar en dörr till en annan dimension, vilket leder till att hennes dotter blir besatt av en mörk kraft. Kort därefter upptäcker hon att hennes hus är hemsökt av en hämndlysten ande...