2035 Forbidden Dimensions
Året är 2035, jorden kontrolleras av fanatiska vetenskapsmän och sinnesförvrängda mutanter. Jack Slade har förmågan att kunna resa fram och tillbaka genom olika tidsdecennier. Med hjälp av en armé militäriskt laglösa kvinnor som lever i denna post apokalyptiska tid, förbereder Jack en sista resa i hopp om att få ett stop på den mardrömslikande och utdömda framtid jorden går till mötes.