51 Nevada
Efter att ha bevittnat en mystisk främlings självmord blir Carina besatt av konspirationsteorier. Carina och hennes man träffar ett äventyrligt par som reser runt i landet på jakt efter utomjordisk aktivitet. Tillsammans beger de sig till det mytomspunna Area 51 i Nevada, med hopp om att hitta bevis på att något bortom deras egen verklighet existerar.