80 For Brady
Fyra bästa vänner ger sig ut på en oförglömlig resa för att se Tom Brady spela i Super Bowl LI. Lily Tomlin, Jane Fonda, Rita Moreno och Sally Field har huvudrollen i denna roliga, sanna historia om vänskap och att leva livet till fullo.