The Fabulous Four
Om tre är en folkmassa, är fyra en fest! THE FABULOUS FOUR är en komedi om en grupp livslånga vänner (Susan Sarandon, Megan Mullally och Sheryl Lee Ralph) som reser till Key West, Florida, för att vara brudtärnor på deras bästa collegevän Marilyns (Bette Midler) överraskningsbröllop.