A** Clowns: Constipated
Ass Clowns opens with our lead character Froggie, 40's, searching for love in all the wrong places. Froggie is a larger than life individual with an open heart and no ill intentions. He's distraught at the loss of his one true love Candy. Candy, it seems, has asked for space to explore other relationships leaving Froggie wandering the streets in the search for love. We meet Froggie at his lowest point. One of utter despair. As Froggie wanders the streets of Los Angeles, Muta, a 40-something man child, follows in the shadows. What ensues is unbelievable even for Hollywood standards. With an epic finale and an even more outlandish ending this film takes you through all the ways that any man should NEVER be. The true motivation for Muta's "mentorship" is much darker than anyone could imagine.