En Frygtelig Kvinde
När Rasmus träffar Marie är han säker på att han äntligen har mött sitt livs stora kärlek. Men det dröjer inte länge förrän hon visar sig vara ett härsklystet och manipulativt monster som listigt monterar ner och kuvar honom.